عصر خودرو

بهره برداری از طرح توسعه شرکت چدن اصفهان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد

عصر بازار- در چهارمین روز دهه فجر، طرح توسعه شرکت چدن اصفهان در نجف آباد در غرب اصفهان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال روز جمعه با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح توسعه شرکت چدن اصفهان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، شرکت صنایع چدن اصفهان یکی از کارخانجات پیشرو در صنعت ریخته گری ایران در سال 61 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع و زیربنای 40 هزار متر مربع تاسیس شد.

    این شرکت با توانمندی تولید سالانه 20 هزار تن محصولات ریخته گری، ماشین کاری و تامین قطعات و مجموعه های خودروهای سنگین و با 260 نیروی کاری مشغول به فعالیت است.

    چرخ پنجم، قطعات شاسی و اکسل، سیستم های چرخ، سیستم ترمز کامیون و تریلر با استانداردهای کیفی از جمله محصولات این شرکت صنعتی است.

    *محمدباقر نوبخت، عصر پنجشنبه در سومین روز از دهه مبارکه فجر به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی وارد اصفهان شد و در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار و مسئولان محلی قرار گرفت.

    دو هزار و 406 پروژه مخابراتی با اعتبار چهار هزار و 900 میلیارد ریال نیز عصر دیروز پنجشنه با حضور معاون رئیس جمهوری در اصفهان به بهره برداری رسید.

    در این مراسم همچنین مرحله دوم طرح 'FTTA' (اتصال فیبر نوری تا منازل و مشاغل)، نوسازی کل شبکه تلفن همراه اول استان و نسل چهار و 4.5 تلفن همراه بهره برداری شد.

    هچنین پیش از ظهر جمعه، عملیات اجرایی و بهره برداری از 14 طرح آموزشی، خدماتی، فرهنگی و بهداشتی در شاهین اصفهان، با حضور معاون رئیس جمهوری آغاز شد.

    شهرستان شاهین شهر در 15 کیلومتری شمال غربی اصفهان قرار دارد شهرهای میمه، وزوان و گز از شهرهای تابعه این شهرستان محسوب می شود.

    برچسب ها