عصر خودرو

معامله اوراق تسهیلات مسکن در محدوده ۶۴۵ تا ۷۰۹هزار ریال

عصر بازار: بازارهای فرابورس ایران در روز جاری شاهد معامله ۷۴ میلیون ورقه بهادار نوبت به ارزش یک هزار و ۶۷۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بود و اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۶۴۵ تا ۷۰۹ هزار ریال دست به دست شد.

معامله اوراق تسهیلات مسکن در محدوده ۶۴۵ تا ۷۰۹هزار ریال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 5 مهرماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 74 میلیون ورقه بهادار در 11 هزار و 490 نوبت به ارزش یک هزار و 679 میلیارد و 680 میلیون ریال به پایان رسید.
    شاخص فرابورس(آیفکس) در پایان معاملات امروز با رشد 2.6 واحدی نمایانگر عدد 680.98 شد و شرکت پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این وضعیت داشت.
    معامله گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود را در روز جاری به داد و ستد 6 میلیون و 200 هزار سهم ذوب آهن اصفهان اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات به میزان 19 میلیارد و 260 میلیون ریال به نام پالایش نفت لاوان ثبت شد.
    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام مینو شرق و پس از آن شمال شرق شاهرود و افرانت بود و نماد شرکت های لیا، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه گذاری مسکن پردیس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر پالایش نفت لاوان، زرین معدن آسیا و سبحان دارو با بیشترین افت قیمت روبرو شدند علاوه بر این در روز جاری، بلوک 19.76 درصدی سهام شرکت بیمه حافظ با قیمت پایه هر سهم 3 هزار و 150 ریال فروخته شد.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 884 هزار و 80 سهم بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله را از آن خود کرد و اوراق مشارکت نفت و گاز پرشیا با داد و ستد 24 هزار و 120 ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها