عصر خودرو

توضیحات "قچار" درخصوص بودجه

عصر بازار- شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال در خصوص مفروضات بودجه اش شفاف سازی کرد.

توضیحات "قچار" درخصوص بودجه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، مبلغ کل فروش 666 میلیارد ریال در بودجه سال 95 پیش بینی شده که 79 درصد آن در دوره 9 ماهه محقق شده و فروش مقدار 4  هزار تن پایان دوره 9 ماهه در دی ماه سال جاری انجام گردیده به طوری که براساس اطلاعات ارائه شده مربوط به تولید و فروش تا پایان دی 97 درصد فروش پیش بینی شده تحقق یافته است.

    لذا باتوجه به عدم موجودی محصول قابل فروش در سال 95 و همچنین تحقق نیافتن واردات شکر خام خریداری تا تاریخ ارائه این گزارش، مبلغ فروش پیش بینی شده قطعی و مورد تایید است.

    براساس این گزارش، برنامه ریزی های انجام شده جهت تعمیرات اساسی ماشین آلات و تجهیزات در مدت باقی مانده از سال به منظور آماده سازی مراکز تولیدی جهت آغاز بهره برداری چغندر پاییزه در ابتدای سال 96 که عمده هزینه های مربوطه از نوع سربار است باعث افزایش بهای تمام شده در بودجه گردیده است.

    به دلیل افزایش راندمان در هکتار تولید چغندر و مساعد و مقرون به صرفه بودن خرید چغندر این شرکت اقدا به جذب چغندر به میزان 8 هزار و 203 تن بیشتر از مقدار پیش بینی شده قبلی نموده که به تبع آن مقدار و مبلغ فروش محصولات نیز افزایش یافته است.

    با عنایت به موارد خاص حاکمه بر انتقال ارز در رابطه با خرید شکر خام و عدم واردات در زمان باقی مانده سال مقدار شکر خام خریداری پیش بینی شده قبلی تحقق نیافته است و پیش بینی می گردد خرید مقدار 6,000 تن آن در سال جاری انجام و عملیات تصفیه آن در سال 96 صورت پذیرد.

    باتوجه به موارد ذکر شده پیش بینی سود به ازای هر سهم معادل 191 ریال مورد تایید شرکت است.

    برچسب ها