عصر خودرو

از طریق بازار فرابورس ایران؛

بلوک غیرمدیریتی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه عرضه می‌شود

عصر بازار- عرضه یکجای ۱۰.۰۸ درصد از سهام غیرمدیریتی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) درنماد «رفاه۴» روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه از طریق بازار فرابورس ایران به طور یکجا با شرایط نقد و اقساط انجام می‌شود.

بلوک غیرمدیریتی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بانک ملت (سهامی عام) در نظر دارد تعداد 45 میلیون و 443 هزار و 810 سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را با قیمت پایه هر سهم 9501 ریال به فروش برساند.

    بدین ترتیب سهام غیرمدیریتی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در بازار پایه و براساس مقررات بازار سوم فرابورس ایران توسط کارگزار عرضه‌کننده، شرکت کارگزاری بانک ملت (سهامی خاص) عرضه می‌شود.

    در این عرضه کارگزار خریدار نیز ملزم است حداکثر طی 10 روزی کاری پس از انجام معامله حصه نقدی ثمن معامله معادل 20 درصد از ارزش معامله را به صورت نقد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و سپس تایید شرکت یادشده را به معاونت عملیات و بازار فرابورس ایران ارائه کند.

    نماد «رفاه» متعلق به شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در تاریخ 21 آبان 1393 در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

    تاریخ ثبت این شرکت نیز که در گروه خرده‌فروشی به استثنای وسایل نقیله موتوری و زیر گروه خرده‌فروشی مواد غذایی، نوشیدنی و غیره قرار دارد اسفندماه 1392 بوده است.

    برچسب ها