عصر خودرو

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با عرضه مناسب شکر، بازار را تنظیم می نماید

عصر بازار- علیرضا حمیدی مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی اشاره کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در جهت اتخاذ سیاست های درست وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از تولید داخل و تنظیم بازار شکر، اقدام به عرضه و فروش شکر سفید در بورس کالا به مصرف کنندگان نهایی شکر می نماید.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با عرضه مناسب شکر، بازار را تنظیم می نماید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاهخبری «عصربازار»، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی قند و شکر ایران اشاره نمود در واقعیت می بایست بپذیریم که سیاست هایی که توسط وزیر محترم جهاد کشاورزی و قائم مقام محترم ایشان در امور بازرگانی در دولت یازدهم اتخاذ شده در این سه سال توانسته کارخانه های قند و شکر را در کشور به جایگاه مناسب و اصلی خودشان نزدیک کند . افزایش رشد تولید داخلی شکر و اشتغال پایدار در این صنعت یکی از آثار مثبت اینگونه تصمیم گیریهای درست و صحیح می باشد .

    با توجه به این نکته که اخیراَ مشاهده می شود حرکت هایی در جهت برهم زدن بازار شکر در کشور ومقابله با سیاست های صحیح وزارت جهاد کشاورزی در حال صورت گرفتن است ، شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی اقدام به عرضه مستقیم شکر در بورس کالای کشور به کارخانه های تولیدی مصرف کننده شکر می نماید  . 

    امیدوارم در جهت رسیدن به خود کفایی این محصول استراتژیک در کشور شاهد اینگونه تصمیم گیری ها و سیاستگزاری ها باشیم و بتوانیم بخشی از فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در موضوع اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل ) را جامه عمل بپوشانیم .

    برچسب ها