عصر خودرو

حضور شرکتهای فولادی با عرضه بیش از ۲۹ هزار تن فولاد

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه عرضه ۲۹ هزار و ۶۲۰ تن انواع محصولات فولادی را تجربه می کند.

حضور شرکتهای فولادی با عرضه بیش از ۲۹ هزار تن فولاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 10 هزار تن تختالC شرکت فولاد مبارکه اصفهان، 15 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و یک هزار و 320 تن سبد میلگرد شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه، 2 هزار و 300 تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و یک هزار تن ورق گرم شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گروه فولاد عرضه می شود.

    همچنین 5 کیلوگرم شمش طلای زر معدن اختران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه 16 هزار و 709 تن پلی اتیلن و پلی پروپیلن و 52 هزار و 100 تن انواع قیر است.

    این گزارش حاکی است، تالار صادراتی شاهد عرضه 29 هزار و 100 تن قیر و عایق رطوبتی است.

    تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 32 هزار قطعه جوجه یک روزه شرکت های مجتمع کشت و صنعت سبزدشت و نهاده های دامی جاهد است.

    تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه 4 هزار و 400 تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام، 21 هزار تن گندم خوراکی و 2 هزار تن گندم دوروم  است.

    بر اساس این گزارش 5 هزار و 350 تن ذرت دانه ای و 6 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و 20 هزار و 923 تن ذرت دانه ای به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

    برچسب ها