عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس به مرز ۹۹۰ میلیارد ریال رسید

عصر بازار: امروز در فرابورس ایران، ۶۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۹۹۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

معاملات امروز فرابورس به مرز ۹۹۰ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 4 مهرماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 59 میلیون و 810 هزار ورقه بهادار در 10 هزار و 944 نوبت به ارزش 989 میلیارد و 140 میلیون ریال به پایان رسید و آیفکس با کاهش 4 واحدی نسبت به روز معاملاتی قبل روی عدد 678.41 متوقف شد.

    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 9 میلیون و 680 هزار سهم قند شیروان به ارزش 30 میلیارد و 410 میلیون ریال اختصاص دادند.

    این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت نخستین روز هفته مربوط به سهام قند شیروان قند و پس از آن شمال شرق شاهرود و فن‌آوا بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، مواد ویژه لیا، بانک دی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان و قند شیروان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر، افرا نت، پالایش نفت شیراز و مواد ویژه لیا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 630 تا 705 هزار ریال دست به دست شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله 391 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مرابحه سه ماهه مگا موتور با داد و ستد 31 هزار و 784 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم ، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بودیم و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 6 مهرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها