عصر خودرو

در پی درگذشت سرکار خانم نسیم معصوم زاده کارشناس ارشد بورس کالا;

پیام تسلیت مدیرعامل بورس کالای ایران منتشر شد

عصر بازار- در پی درگذشت سرکار خانم نسیم معصوم زاده کارشناس ارشد بورس کالا پیام تسلیت مدیرعامل بورس کالای ایران منتشر شد.

پیام تسلیت مدیرعامل بورس کالای ایران منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل ازبورس کالای ایران، در پی درگذشت سرکار خانم نسیم معصوم زاده کارشناس ارشد متعهد و با اخلاق بورس کالای ایران و اهدای اعضای وی به تعدادی از هموطنان، دکتر حامد سلطانی نژاد مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران ، پیام تسلیتی بدین شرح منتشر کرد:
    انا لله و انا الیه راجعون.  روح بزرگوار یکی از کارشناسان ارشد بورس کالای ایران که سالها در کسوت کارشناس در بازار سرمایه کشور از جمله بورس اوراق بهادار و بورس کالا فعالیت کرده بود، به پروردگار پیوست و با اهدای اعضای وی که با موافقت خانواده ارجمندش تحقق یافت، آخرین برگ زرین زندگی ایشان با نجات تعدادی از هموطنانمان همراه شد.  بدینوسیله،  درگذشت ایشان را به خانواده و کلیه همکاران، تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال برای وی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.
    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران ، شادروان نسیم معصوم زاده ، متولد سال 1363 و با مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی سالها در بازار سرمایه ایران حضور داشت. وی از سال 1391 در معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران و در حوزه تحلیل بازار محصولات صنعتی و معدنی مشغول بکار بود و گزارشات ارزشمند و متعددی به قلم وی در این مدت انتشار یافت. پیش از این نیز مقالاتی چون پیش‌بینی احتمال تغییر قیمت سهام با استفاده از رگرسیون لجستیک در بورس اوراق بهادار و هچنین مقاله بررسی عوامل اثر گذار درون و برون سازمانی بر تسهیم اطلاعات و کیفیت تسهیم اطلاعات در زنجیره تامین با همکاری وی در نشریات معتبر منتشر شده بود.
    شایان ذکر است، به همین مناسبت مجلس ختمی روز یکشنبه 10 بهمن ماه از ساعت 13.15 در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

    برچسب ها