عصر خودرو

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تا پایان سال برنامه حذف یارانه نداریم

عصر بازار- قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شناسایی اقشار پردرآمد در حال حاضر هدفگذاری شده است و با توجه به تنفسی که مجلس به دولت داده، در سال جاری برنامه جدی برای حذف برخی خانوارها از شمول دریافت یارانه نقدی نداریم.

تا پایان سال برنامه حذف یارانه نداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه همایش«رشد اشتغالزا، چالش ها و راهکارها» در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه برنامه ای برای حذف یارانه ها نداریم گفت: در حال حاضر در مرحله   شناسایی گروه های پردرآمد جامعه هستیم؛ بحث های زیادی در این زمینه در حال انجام است تا افراد توانمند و آسیب پذیر قابل تفکیک باشند.

    وی درباره سختی  شناسایی خانوارها برای دریافت یارانه نقدی یا خروج از شمول دریافت این یارانه گفت: شناسایی اقشار پردرآمد در حال حاضر هدفگذاری شده است و با توجه به تنفسی که مجلس به دولت داده، در سال جاری برنامه جدی برای حذف برخی خانوارها از شمول دریافت یارانه نقدی نداریم.

    قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در صورت حذف افراد و خانوارها از گردونه دریافت یارانه نقدی، با توجه به تکلیف قانونی پیش از حذف یارانه این خانوارها از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود.

    وی با اشاره به فرصت اعتراض خانوارها برای ثبت اعتراض در صورت حذف یارانه، درباره برنامه این وزارتخانه در سال آینده گفت: در این زمینه باید منتظر مصوبات مجلس و تکالیف قانونی باشیم.

    فیروزآبادی بااشاره به برنامه های اشتغالزایی وزارت کار افزود: در این زمینه 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است که کسب و کارهای خانگی و اشتغال واحدهای کوچک در اولویت قرار دارند.

    برچسب ها