عصر خودرو

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی:

عرضه شیرین شکر در بورس کالا

کمبود شکر تا شب عید احساس نخواهد شد

عصر بازار- رئیس اتحادیه صنف بنکداران موادغذایی گفت: واردات و تولید شکر به اندازه کافی صورت گرفته است و تا شب عید امسال کمبود شکر در بازار احساس نخواهد شد.

عرضه شیرین شکر در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمد آقاطاهر در خصوص دستور ستاد تنظیم بازار مبنی بر عرضه شکر با قیمت مصوب، گفت: از روز گذشته که این بازار قیمتی را برای شکر مصوب کرده، عرضه با قیمت مصوب شروع شده است و موجودی این کالا در انبارها به میزان کافی وجود دارد.

    وی افزود: قیمت هایی که توسط ستاد تنظیم بازار ارائه شده است قیمت حداکثری است و شکر در محل کارخانه و در وزن های بالا با قیمت کمتر هم قابل خرید و فروش است.

    رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی با اشاره به عرضه شکر در بورس کالا، خاطرنشان کرد: عرضه این محصول در بورس آرامش را به این بازار برگرداند. همچنین پیشنهاد می کنیم که این محصول در بورس هم به متقاضیانی عرضه شود که فعالیت صنفی مرتبط دارند.

    آقاطاهر تاکید کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال مصرف شکر در کشور افزایش می یابد. اما در سال جاری با توجه به میزان تولید و واردات این محصول پیش بینی نمی شود که قیمت شکر دستخوش تغییر شود و متعاقب آن بحرانی در بازار شکر نخواهیم داشت.

    برچسب ها