عصر خودرو

افزون بر سه میلیون و ۹۴۹ هزار سهم در بورس سیستان وبلوچستان معامله شد

عصر بازار : مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۹۴۹ هزار و ۸۹۷ سهم و حق تقدم به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در بازار بورس این هفته استان داد و ستد شد.

افزون بر سه میلیون و ۹۴۹ هزار سهم در بورس سیستان وبلوچستان معامله شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سوگل هیراد با بیان اینکه این معاملات از میان 51 شرکت انجام شد افزود: 55 درصد ارزش معاملات این هفته بازار بورس استان را خرید و 45 درصد آن را فروش سهام شامل شده است.
    وی تعداد کدهای معاملاتی جدید را 10 عدد دانست و گفت: بیشترین ارزش معاملات مربوط به پارس خودرو به ارزش بیش از 940 میلیون ریال بوده است.
    مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پارس خودرو، ایران خودرو دیزل، بانک صادرات و اوراق گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا چهار شرکت برتر این هفته از لحاظ داد و ستد بودند.
    بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان بیست و دوم آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان شروع به کار کرد.
    تالار بورس استان در ابتدا، فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرد و هم اکنون دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
    این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.
     

    برچسب ها