عصر خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا اعلام کرد

بازار طلا و سکه خیابان جمهوری به حالت عادی برگشت

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با برداشته شدن محدودیت‌های ترافیکی خیابان جهموری و حوالی ساختمان پلاسکو، بازار و معاملات طلا و سکه در این منطقه به حالت عادی برگشته و به زودی شرایط تغییر می‌کند اما قیمت سکه تمام بهار آزادی طی روزهای اخیر ناشی از بالا رفتن شش دلاری قیمت طلا، حدود ۹۰۰۰ تومان افزایش یافته است.

بازار طلا و سکه خیابان جمهوری به حالت عادی برگشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، در پس آتش ‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، کسبه و به ویژه فروشندگان طلا و جواهر در حوالی این ساختمان به دلیل اعمال محدودیت های ترافیکی کارشان تعطیل شده بود و به گفته محمد کشتی آرای  رئیس اتحادیه طلا - معاملات در مغازه‌های طلا و سکه خیابان جمهوری با اختلال مواجه شده بود.

    البته از شب گذشته محدودیت‌های ترافیکی محدوده ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری برداشته شده و تردد در این منطقه به حالت بازگشته است و کشتی‌آرای در این باره به ایسنا گفت: مسلما با تغییر شرایط و محدودیت‌های ترافیکی وضعیت بازار و مغازه‌های این منطقه تغییر می‌کند و به حالت عادی بازمی‌گردد و از سوی دیگر با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های ترافیکی مردم برای دیدن ساختمان پلاسکو به این منطقه خواهند آمد و این افزایش تردد نیز به نظر می‌رسدتعطیلی چهار - پنج روزه طلافروشان حوالی پلاسکو را جبران می‌کند.

    وی با بیان اینکه تعطیلی طلافروشی‌های حوالی پلاسکو و اختلال در معاملات طلا در خیابان جمهوری تاثیری بر بازار طلا و سکه نداشته‌ است، ادامه داد: طی 4 روز گذشته قیمت طلا 6 دلار افزایش یافته و از 1211 دلار به 1217 دلار رسیده است و این بالا رفتن نرخ جهانی طلا روی قیمت سکه نیز اثرگذار بود چرا که قیمت سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نیز از یک میلیون و 176 هزار تومان در روز شنبه هفته جاری با 9000 تومان افزایش به یک میلیون و 185 هزار تومان رسیده است.

    به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، قیمت نیم‌سکه 602 هزار تومان، قیمت ربع سکه 318 هزار تومان، سکه یک گرمی 204 هزار تومان و طلای 18 عیار نیز 115 هزار تومان است.

    در بازار ارز نیز دلار 3882 تومان یورو 4260 تومان، پوند انگلستان 4890 تومان و لیر ترکیه 1075 تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود.

    برچسب ها