عصر خودرو

مزایده واگذاری چهار شرکت به بخش خصوصی واقعی برگزار شد

عصر بازار- مشاور سازمان خصوصی سازی از برگزاری مزایده واگذاری چهار شرکت دیگر به بخش خصوصی واقعی که عصر روز گذشته برگزار شد خبر داد.

مزایده واگذاری چهار شرکت به بخش خصوصی واقعی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید جعفر سبحانی با اشاره به برگزاری مزایده واگذاری چهار شرکت دیگر به بخش خصوصی واقعی افزود: شرکت " پتروشیمی دماوند" پس از چندین بار مزایده با قیمت پایه حدود 8 هزار و 270 میلیارد ریال عرضه شد و به فروش رفت.

    وی ادامه داد: عصر روز گذشته، مزایده شرکت های پتروشیمی دماوند، فرآوری مواد پروتینی اهواز، تولیدی ادوات کشاورزی اراک و بهره وری کانال های آبیاری و زهکشی میناب رود، در سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

    سبحانی تصریح کرد: شرکت فرآوری مواد پروتینی اهواز با قیمت 10 میلیارد ریال، تولیدی ادوات کشاورزی اراک با قیمت حدود 6 میلیارد و 800 میلیون ریال و شرکت چهارم با قیمت 1 میلیون و 500 هزار ریال( 150 هزار تومان) به فروش رفت.

    برگزاری مزایده جایگاه های سوخت در 24 بهمن ماه سال جاری
    این مقام مسوول در ادامه با اشاره به تجربه موفق برگزاری دو مزایده جایگاه های سوخت در 15 شهریورماه و 22 آذرماه گذشته، گفت: مزایده سوم جایگاه های سوخت در 24 بهمن ماه جاری برگزار می شود که در آن 60 جایگاه عرضه خواهند شد.

    برچسب ها