عصر خودرو

از ۷ مهرماه

نماد اوراق مشارکت شهرداری کرج در فرابورس ایران گشایش می‌یابد

عصر بازار: مبلغ کل اوراق یک هزار میلیارد ریال و قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال به صورت ۳.۵ ساله است و سود آن سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.

نماد اوراق مشارکت شهرداری کرج در فرابورس ایران گشایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، نماد اوراق مشارکت شهرداری کرج که به منظور تأمین بخشی از منابع مالی پروژه فاز یک خط 2 قطار شهری کرج پذیرش شده از روز سه‌شنبه 7 مهرماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گشایش می‌یابد.
    بر اساس این گزارش، مبلغ کل اوراق یک هزار میلیارد ریال و قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال به صورت 3.5 ساله است و سود آن سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.
    طبق این گزارش، بانک شهر به عنوان عامل فروش، ضمانت پرداخت اصل و سود اوراق را در سررسیدهای مقرر بر عهده دارد ضمن آنکه شهرداری کرج و وزارت امور اقتصادی و دارایی هریک به میزان 50 درصد، بازپرداخت اصل و سود این اوراق را تضمین کرده‌اند.
    یک میلیون ورقه مشارکت در نماد "کرج 97" توسط شرکت تامین سرمایه آرمان، بازارگردانی می‌شود و تعهد سقف خرید آن در هر کد معاملاتی 5 هزار ورقه و مجموعاً 50 هزار ورقه در روز تعیین شده است.
    گفتنی است، اوراق مشارکت شهرداری کرج در تاریخ 30 بهمن‌ماه 1397 سررسید خواهد شد و هیچ محدودیتی برای سفارش‌گیری و خرید اوراق برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد.

    برچسب ها