عصر خودرو

سخنان مدیرعامل "غگل" درباره افزایش سرمایه و مفروضات بودجه

عصر بازار- مدیرعامل شرکت گلوکوزان از مفروضات بودجه منتهی به شهریور ۹۶ براساس عملکرد ۳ ماهه و تهیه طرح توجیهی جدید که سرمایه شرکت را افزایش خواهد داد سخن گفت.

سخنان مدیرعامل "غگل" درباره افزایش سرمایه و مفروضات بودجه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امیرحسین صداقی مدیرعامل غگل، نخست درباره درصد پیش بینی شده تولید فروکتوز توضیح داد و گفت: در بودجه تولید فروکتوز 41 هزار تن در نظر گرفته شده باتوجه به اینکه مصرف این محصول بیشتر در نیمه اول سال صورت می گیرد، درصد پیش بینی شده برای این محصول محقق خواهد شد.

صداقی همچنین درباره فروش نشاسته افزود: درخصوص فروش 43 درصدی نشاسته باتوجه به عدم تولید فروکتوز، نشاسته تولیدی به فروش رسیده و در تولید فروکتوز مصرف نشده است به همین دلیل درصد پوشش فروش نشاسته 43 درصد نسبت به پیش بینی می باشد.

وی به قیمت خرید ذرت اشاره کرد و در این خصوص بیان کرد: باتوجه به عملکرد سال مالی قبل و قیمت های متفاوت ذرت در شش ماهه اول سال مالی با 6 ماهه دوم سال و باتوجه به این مساله که در 3 ماهه منتهی به خرداد 95 میانگین قیمت خرید ذرت 8,900 ریال بوده است، پیش بینی قیمت 9,600 ریال برای سال مالی 96  تعدیلی صورت نمی گیرد.

این مقام مسئول درخاتمه درخصوص طرح توجیهی افزایش سرمایه توضیحاتی ارائه کرد : طرح توجیهی قبلی که به سازمان بورس ارائه شد به دلیل تاخیر در ارسال مورد پذیرش بورس واقع نشد، لذا طرح توجیهی ثانویه درحال حسابرسی است که سرمایه شرکت از مبلغ 76 به 200 میلیارد ریال از 3 محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده و اندوخته طرح توسعه افزایش خواهد یافت که در اولین فرصت به بورس ارسال می شود تا مجوز افزایش سرمایه صادر شود.

برچسب ها