عصر خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا خبر داد

توزیع سکه‌ طلای تقلبی توسط جاعلان

عصر بازار- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر از تقلبی بودن برخی سکه‌های طلا در بازار خبر داد که فاقد هولوگرام در بسته‌بندی بوده و توسط جاعلان توزیع شده‌اند.

توزیع سکه‌ طلای تقلبی توسط جاعلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی‌آرای  با اشاره به این‌که تعدادی از واحدها دارای مجوز هستند که بسته‌بندی سکه‌ها را انجام دهند، خاطر نشان کرد: بسته‌بندی حتما باید با نصب هولوگرام اتحادیه همراه باشد و سکه‌هایی که فاقد هولوگرام در بسته‌بندی هستند مورد تایید نخواهند بود.

وی همچنین با اشاره به این‌که تعدادی سکه جعلی بدون هولوگرام در بازار توزیع شده است، اظهار کرد: سکه‌های دارای اعتبار دو نوع هستند که یا دارای بسته‌بندی و یا بدون بسته‌بندی هستند، بنابراین اگر با بسته‌بندی همراه باشند حتما باید هولوگرام داشته باشند و اگر سکه‌ای بسته‌بندی نداشت الزاما سکه اصلی و مورد تایید نیست و باید حتما به واحدهای دارای مجوز برای خرید و فروش مراجعه کرد. 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با تاکید بر این‌که سکه باید به صورت باز دادوستد شود که بتوان به راحتی از هویت سکه مطلع شد، گفت: اخیرا خرید و فروش سکه در قالب بسته‌بندی رواج پیدا کرده که این مساله با جعل کارت بسته‌بندی افراد شناخته شده توسط جاعلان همراه شده است، بنابراین به مردم هشدار می‌دهیم نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

برچسب ها