عصر خودرو

پلاسکو ۵ درصد بازار را در اختیار داشت

عصر بازار- رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران گفت: این پاساژ حدود ۵ تا ۱۰ درصد از بازار را در اختیار داشته که با توجه به اتفاق امروز به نظر نمى رسد تاثیرى در قیمت هاى بازار داشته باشد.

پلاسکو ۵ درصد بازار را در اختیار داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، درودیان در خصوص تاثیرات آتش گرفتن ساختمان پلاسکو بر بازار البسه اظهار کرد: حدود600 واحد عرضه لباس در آتش سوزى ساختمان پلاسکو دچار حریق شده که 400 در داخل این ساختمان بوده که به طور کلی تخریب شده است.

وى افزود: بازار البسه ماه هاست که دچار رکود بوده که با توجه به این امر به نظر نمى رسد بازار دچار مشکل براى تامین لباس در روزهاى آینده شود.

رئیس اتحادیه... در خصوص تاثیر این رویداد بر بازار شب عید گفت: ساختمان پلاسکو در سال هاى اخیر با ظرفیت 50 درصدى به فعالیت خود ادامه مى داد که با توجه به وجود مراکز متعدد عرضه البسه به نظر نمى رسد این آتش سوزى براى بازار مشکل ساز شود.

وى ادامه داد: اکثر مغازه ها کارگاه هاى خود را از داخل این ساختمان به بیرون منتقل کرده بودند و تعداد محدودى از این واحدهاى تولیدى در این ساختمان وجود داشته و اکثر مغازه ها به صورت تنها فروش به فعالیت ادامه مى دادند.

درودیان در ارتباط با تاثیرات آتش سوزى امروز بر قیمت البسه در روزهاى آینده، گفت: این پاساژ حدود 5 تا 10 درصد از بازار را در اختیار داشته که با توجه به اتفاق امروز به نظر نمى رسد تاثیرى در قیمت هاى بازار داشته باشد.

برچسب ها