عصر خودرو

با حکم دادگاه؛

قرار وثیقه ۵۰۰۰ میلیارد ریالی برای مدیر عامل آکنتور

عصر بازار- در جلسه امروز مراجع قاضی بعد از تفهیم اتهام به مدیران شرکت آکنتور، مدیرعامل این شرکت که عضو هیأت مدیره آن نیز است، با قرار وثیقه ۵ هزار میلیارد ریالی بازداشت شد.

قرار وثیقه ۵۰۰۰ میلیارد ریالی برای مدیر عامل آکنتور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محمدعلی شیری زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام این خبر گفت: بررسی این پرونده همچنان ادامه دارد و سازمان بورس با جدیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد تا سهامداران به حقوق خود برسند.

وی با بیان اینکه این پرونده به شکل ویژه و با سرعت زیاد پیگیری می شود، در ادامه تصریح کرد: دادسرایی که مسوول پیگیری این پرونده است از اهمیت آن مطلع و با جدیت پیگر آن است.

این مقام مسوول درباره این پرونده یادآور شد؛ سازمان بورس شهریور امسال به دلیل تخلفات مدیران کنتورسازی موضوع را طی شکواییه به مراجع قضایی اعلام کرد. طی پیگیری های لازم و ارائه مستندات جلساتی با مراجع قضایی برگزار و توضیحات لازم داده شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر مدیران شرکت، اقامه دعوی برای حسابرس و شکواییه ای از طرف سهامداران و با امضای نمایندگان سهامداران ثبت و تنظیم شده، گفت: از حسابرس نسبت به تخلفات از وظایفی که داشته شکایت شده و قبل از اقدامات قضایی از حیث انضباطی فعالیت حسابرس به تعلیق در آمده است.

به گفته شیری زاده خودداری از ارائه اطلاعات، عدم رعایت ماده 16 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی، ارائه اطلاعات خلاف واقع به سازمان بورس و اوراق بهادار و تخلف در تهیه صورت های مالی چهار عنوان شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار است.

برچسب ها