عصر خودرو

در بازار دوم فرابورس ایران؛

بلوک غیرمدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان عرضه می‌شود

عصر بازار- شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان ۵ درصد از سهام غیرمدیریتی «کرمان۴» را با قیمت پایه هر سهم ۱۱ هزار و ۷۵۰ ریال روز شنبه ۲ بهمن ۹۵ از طریق کارگزاری خبرگان سهام در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌کند.

بلوک غیرمدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، تعداد سهام قابل عرضه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان 10 میلیون و 5 هزار سهم و معادل 5 درصد از سهام این شرکت است که به طور یک‌جا و شرایطی به فروش می‌رسد.
همچنین سرمایه پایه شرکت 200 میلیون و 100 هزار سهم است و قیمت پایه کل این عرضه نیز 117 میلیارد و 558 میلیون و 750 هزار ریال است.

در این معامله، لازم است کارگزار خریدار سپرده حضور در رقابت (معادل 3 درصد ارزش پایه) را به صورت نقدی یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط (دست کم سه ماهه) از مشتری دریافت کرده و به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تحویل دهد که در صورت تحویل این سپرده به شرکت مذکور باید تاییدیه آن به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه شود.

کاگزار خریدار همچنین باید حداکثر طی 9 روز کاری پس از انجام معامله، کل ثمن معامله را به صورت نقدی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کرده و تاییدیه آن را به معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران تحویل دهد.

برچسب ها