عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس از هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال گذشت

عصر بازار- امروز شاخص کل فرابورس همانند روز گذشته بالا رفت و با رشد ۱.۸ واحدی در عدد ۶۸۳.۲۵ ایستاد و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در رشد آیفکس داشت.

ارزش معاملات فرابورس از هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال گذشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فرابورس، معاملات فرابورس در نخستین روز مهرماه 94 با معامله 239 میلیون و 130 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 130 میلیارد و 80 میلیون ریال پایان یافت.

    امروز شاخص کل فرابورس همانند روز گذشته بالا رفت و با رشد 1.8 واحدی در عدد 683.25 ایستاد و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در رشد آیفکس داشت.

    در روز جاری، بیشترین حجم معاملات به میزان 4 میلیون و 660 هزار سهم متعلق به قند چهارمحال بود و بیشترین ارزش معاملات را پالایش نفت لاوان با رقم 14 میلیارد و 890 میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.

    این گزارش حاکی است، سهام شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و پس از آن خوارزمی و پالایش نفت شیراز بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های تدبیرگران فارس و خوزستان، زغال سنگ پروده طبس و روان فن‌آور با بیشترین افت قیمت روبرو شد.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 806 هزار و 470 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 60 هزار و 206 ورقه اجاره مخابرات ایران بود.

    گفتنی است، در روز جاری نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بازگشایی شد.

    برچسب ها