عصر خودرو

عضو هیات مدیره هلدینگ سیمانی سیدکو بیان کرد:

تالار صادراتی بورس کالا، زمینه ساز توسعه بازار سیمان کشور در بازارهای بین المللی

عصر بازار- عضو هیات مدیره هلدینگ سیمانی سیدکو ابراز امیدورای کرد که تالار صادراتی بورس کالای ایران بتواند زمینه ساز توسعه بازار و فروش سیمان ایران در بازارهای بین المللی باشد.

تالار صادراتی بورس کالا، زمینه ساز توسعه بازار سیمان کشور در بازارهای بین المللی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه (سنا)، عضو هیات مدیره هلدینگ سیمانی سیدکو ابراز امیدورای کرد که تالار صادراتی بورس کالای ایران بتواند زمینه ساز توسعه بازار و فروش سیمان ایران در بازارهای بین المللی باشد.

    «علیرضا فاطمی» عضو هیات مدیره هلدینگ سیمانی سیدکو با بیان اینکه بیش از یک سال است که بحث عرضه مجدد سیمان در بورس کالای ایران مطرح شده است، گفت : برخی از صنعتگران سیمان خواهان عرضه و معامله سیمان در تالارهای معاملاتی بورس کالا هستند؛ به نظر می رسد که رایزنی ها و توافقات کنونی بیشتر در زمینه عرضه در تالار صادراتی قوت گرفته باشد و بیشتر روی این تالار تمرکز وجود دارد.

    وی ادامه داد : نگاه ها بدین صورت است که در ابتدا ، معاملات در تالار صادراتی بورس کالا شکل بگیرد که در صورت موفقیت می توان آن را به تالار داخلی تعمیم داد.

    عضو هیات مدیره هلدینگ سیمانی سیدکو در پاسخ خبرنگار سنا مبنی بر اینکه پیش از این نیز سیمان در بورس کالا عرضه و معامله شده بود، آیا این تجربه برای حضور مجدد سیمان در این بورس کفایت نمی کند؟ بیان کرد : شرایط کنونی صنعت سیمان نسبت با آن دوره ای که سیمان در بورس کالا عرضه و معامله شده است، تفاوت دارد و بهتر است با کارشناسی بیشتر به این موضوع نگاه کرد.

    این گزارش حاکی است، در فاصله 27 تیرماه 1389 تا 22 خرداد 1391 در مجموع حدود 1.4 میلیون تن انواع سیمان بر روی تابلوی معاملاتی بورس کالای ایران رفته است که با تقاضای 1.2 میلیون تنی، بیش از یک میلیون تن از این محصولات به فروش رسید.

    برچسب ها