عصر خودرو

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش بورس برگزار شد

عصر بازار- دیروز شنبه ۲۵/۱۰/۱۳۹۵ با حضور دکتر شاپور محمدی و اعضای هیئت‌مدیره سازمان بورس، مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش بورس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، در این جلسه که در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، از زحمات آقایان دانش کاظمی، دکتر محمدرضا رستمی و دکتر قدمی به عنوان اعضای سابق هیئت پذیرش تقدیر شد و آقایان اله ­قلی، دکتر فدایی نژاد، دکتر نعیمی رسما جایگزین ایشان در هیئت پذیرش گردیدند.

در این جلسه دکتر محمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت پذیرش، هیئت پذیرش را یکی از ارکان مهم در توسعه بازار سرمایه خواند و تصریح نمود همواره این هیئت از خبرگان و افراد صاحب تجربه برای تقویت بازار سرمایه بهره گرفته است. ایشان ضمن تشکر از زحمات اعضای هیئت پذیرش، اظهار امیدواری نمودند که شرکتها با شرایط متفاوت و جدید نیز امکان پذیرش در بورس را در دوره­ی جدید هیئت پذیرش تجربه نمایند.

همچنین دکتر سعیدی، به عنوان رئیس هیئت پذیرش با اشاره به مسئولیت سنگین هیئت پذیرش در بررسی شرکتهای ارائه شده و حساسیت اعضا در خصوص رعایت حقوق هر دو طرف شرکت­ها و سرمایه ­گذاران، ورود صنایع جدید به بورس را یکی از نکات با اهمیت دوره قبلی هیئت پذیرش دانست که موجب گسترش بازار سرمایه می­ گردد. ایشان همچنین اضافه کردند حضور اعضا از بخش کارگزاران، شرکت­ های سرمایه­ گذاری و همچنین خبرگان مالی، امکان بررسی همه جانبه را به اعضای هیئت پذیرش می­ بخشد.

دکتر قالیباف اصل نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای هیئت پذیرش اعلام کرد در دوره قبلی هیئت پذیرش 33 جلسه هیئت پذیرش با پذیرش 28 شرکت، 21 اوراق بدهی و 7 صندوق سرمایه­ گذاری تشکیل شده است.

مدیر عامل بورس تهران افزود: در سال جاری 13 جلسه هیئت پذیرش برگزار شد و اعضای محترم هیئت پذیرش با بررسی و مطالعه پرونده‌های پذیرش و در نهایت پذیرش موارد واجد شرایط موجب توسعه بازار سرمایه شده ­اند.  پذیرش درگاه ورودی بازار سرمایه است و یکی از وظایف اصلی بورس گسترش بازار است که اعضای هیئت پذیرش به درستی و با تأمل توانستند شرکت‌ها را به سمت بازار سرمایه سوق دهند.

برچسب ها