عصر خودرو

با ۱۰ درصد از سهام؛

گز سکه امروز عرضه می‌شود

عصر بازار- عرضه ۱۰ درصدی گز سکه با نماد «غگز۱» امروز در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس (SME) انجام می‌شود.

گز سکه امروز عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، مدیر سرمایه‌گذاری و امور سهام شرکت گز سکه با اشاره به تخفیفات مالیاتی ویژه شرکت گفت: باحضور در بازار شرکت‌های کوچک ومتوسط فرابورس ایران،رشد شرکت چند برابر خواهد شد.مجتبی متقی از برنامه‌های ویژه این شرکت خبر داد و گفت: مذاکرات نهایی با یک مجموعه معتبر درخصوص واگذاری حق‌امتیاز صادرات شرکت برای سه سال یا به ارزش 10 میلیون دلار انجام شده و در روزهای آینده قرارداد رسمی آن امضا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی روزهای آینده این شرکت از جدیدترین برند خود در حوزه روغن‌گیری رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال جاری، حدود 10 شعبه به روش فرانچایز در کشور افتتاح خواهد کرد.متقی با اشاره به برنامه‌های شرکت برای حضور در حوزه شکلات گفت: به تازگی پروانه بهره‌برداری محصولات مبتنی بر شکلات را اخذ کرده‌ایم و به‌زودی پس از اخذ پروانه ساخت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محصولات خود را روانه بازار داخل و خارجی می‌کنیم.وی در ادامه از تملک یک واحد دانشگاهی علمی کاربردی شرکت تا پایان ماه جاری خبر داد.

مدیر سرمایه‌گذاری و سهام شرکت گز سکه در پاسخ به سوالی مبنی بر علل زیان شرکت در سال‌های گذشته گفت: با تصمیم شرکت بر شفافیت مالی و مالیاتی متاسفانه هزینه‌های زیادی به شرکت وارد شد.وی خروج بسیاری از تامین‌کنندگان شرکت که ناگزیر به ارائه فاکتور رسمی بودند و همچنین خریدارانی که سراغ رقبای سنتی و غیر‌شفاف رفتند را در کنار رکود اقتصادی حاکم بر کشور از جمله دلایل زیان شرکت دانست. متقی با اشاره به فعالیت شرکت از سال 1333 و ارزش تقریبی 100میلیارد ریالی مجموعه برندهای شرکت، سرمایه فعلی را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بسیاری از ارزش‌های شرکت باید در ارزش‌گذاری و کشف قیمت لحاظ شود. وی اضافه کرد: با توجه به لزوم افزایش سرمایه،در آینده نزدیک از محل ورود دارایی‌های جدید به سرمایه شرکت افزوده خواهد شد. گز سکه نخستین شرکت دانش بنیان در بازارهای کوچک و متوسط فرابورس است.

برچسب ها