عصر خودرو

معاون رئیس شورای رقابت خبر داد:

شورای رقابت هیچ مصوبه‌ای بر سر خوراک پتروشیمی ندارد

بورس کالا همچنان مرجع قیمت گذاری

عصر بازار- معاون رئیس شورای رقابت با بیان اینکه این شورا امروز هیچ مصوبه‌ای بر سر خروج خوراک بین مجتمعی پتروشیمی‌ها از بورس کالا نداشته گفت: مصوبه شورای رقابت در ۲۸ شهریور ماه امسال همچنان مبنای تصمیم‌گیری است.

شورای رقابت هیچ مصوبه‌ای بر سر خوراک پتروشیمی ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، معاون اقتصادی و توسعه شورای رقابت با رد هر گونه شایعه برای تعیین تکلیف کالاهای بین مجتمعی پتروشیمی‌ها در این شورا گفت: شورای رقابت هیچ مصوبه‌ای در این زمینه نداشته است.

محمدحسین رحمتی افزود: مبنای تصمیم‌گیری و اجرا برای قیمت‌گذاری مواد پتروشیمی در بورس کالا همچنان مصوبه شورای رقایت در تاریخ 28 شهریور ماه امسال است و هیچ تصمیمی مبنی بر خروج برخی کالاهای پتروشیمی تحت عنوان خوراک بین مجتمعی مطرح نیست.

به گفته این مقام مسئول جلسه‌ها و بررسی های این شورا هر هفته بعد از ظهر دوشنبه برگزار و صورت جلسه‌ها و مصوبات این شورا همواره از طریق درگاه اینترنتی آن در دسترس است.

بر اساس این گزارش، امروز صبح شنیده هایی در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر جلسه امروز شورای رقابت برای بررسی موضوع کالاهای بین مجتمع های پتروشیمی و تعیین تکلیف شدن آن منتشر شده است.

برخی شایعه ها در این زمینه حاکی است برخی فعالان پتروشیمی به بهانه اینکه استایرن به عنوان خوراک بین مجتمع های پتروشیمی مورداستفاده قرار می‌گیرد، باید از مکانیزم قیمت‌گذاری در بورس کالا خارج شود.

برچسب ها