عصر خودرو

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خبر داد:

اعلام صورتحساب مشمولین در سامانه سهام عدالت تا پایان سال

عصر بازار- رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال ۹۶ خواهد بود و تا پایان امسال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است.

اعلام صورتحساب مشمولین در سامانه سهام عدالت تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، پوری حسینی در برنامه روی خط خبر شبکه خبر با اشاره به راه اندازی سامانه سهام عدالت در جهت اطلاع رسانی به دارندگان این سهام گفت: این سامانه در حال حاضر تنها به معرفی سهام عدالت می پردازند و در هفته های آینده کاربران می توانند با استفاده از آن ارزش سهام و صورت حساب خود را نیز مشاهده کنند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: هدف از راه اندازی سامانه سهام عدالت اطلاع رسانی به سهام داران در خصوص جزئیات ارزش سهام عدالت و نحوه آزاد سازی آن است.

وی با اشاره به اینکه در هفته های آینده صفحات جدید این سامانه راه اندازی خواهد شد گفت: سامانه سهام عدالت در حال حاضر برای معرفی به سهامداران ایجاد شده و در هفته های آینده صفحات جدید مربوط به ارزش دارایی،

صورتحساب کاربران در آن قابل دسترسی می باشد بعلاوه این که سهامداران می توانند مبلغ پرداختی خود را در این سامانه مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت آن نمایند.

پوری حسینی تصریح کرد: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال 96 خواهد بود و تا پایان سال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است.

این گزارش می افزاید: سامانه رسمی طرح توزیع سهام عدالت به نشانی samanese.ir در راستای اطلاع‌رسانی از آخرین خبرها و اطلاعیه‌های مربوط به سهام عدالت طراحی و راه‌اندازی شده است و مشمولین و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر آگاهی از خبرهای این حوزه با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، نسبت به رفع سوالات و ابهامات خود در زمینه سهام عدالت اقدام کنند.

گفتنی است؛ این سامانه تنها سامانه رسمی کشور در خصوص سهام عدالت می‌باشد.

برچسب ها