عصر خودرو

نشست شرکت‌های آلمانی علاقمند به فعالیت در ایران

عصر بازار- نمایندگان ۱۷ شرکت حوزه صنایع معادن، روز جمعه ۱۳ ژانویه (۲۴ دی) در شهر بوخوم آلمان برای حضور در بازار ایران نشستی داشتند.

نشست شرکت‌های آلمانی علاقمند به فعالیت در ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، شبکه اینترنتی دویچه وله فارسی جمعه شب در گزارشی به شرح زیر نوشت: در این گردهمایی نمایندگانی از شرکت‌هایی از لهستان، چک و اسلواکی هم شرکت کردند.

در نشست بوخوم شرکت‌های سامور، آیکوف و همچنین شرکت روهر مونتان گروپ حضور داشتند. شرکت روهر مونتان گروپ در تهران دفتر دارد و در حوزه‌های معادن، احداث تونل و سد‌سازی فعالیت می‌کند.

ساریم زیدی، مدیر عامل شرکت روهر مونتان گروپ به دویچه وله می‌گوید که شرکتش بیش از 10 سال در ایران مشغول به کار است.

وی یادآوری کرد که بوخوم یکی از مراکز مهم صنایع ذغال‌سنگ کشور آلمان است و نمایندگان شرکت‌های اروپایی جمع شدند تا فعالیت‌های خود را برای حضور در بازار صنایع معادن ایران هماهنگ کنند.

وی که با وضعیت ایران به خوبی آشناست، توضیح می دهد که صنایع ذغال‌سنگ ایران نیاز به تکنولوژی مدرن و دستگاه‌های جدید دارد و در معادن ایران برای استخراج ذغال‌سنگ هنوز هم از وسایل عقب مانده استفاده می‌کنند و یا با دست کار می‌کنند و شرکت‌های آلمانی اکنون علاقمندند به ایران بروند.

مدیر عامل شرکت روهر مونتان گروپ که نشست نمایندگان شرکت‌های حوزه صنایع معادن را ترتیب داده بود، از حاصل این جلسه خرسند است و می‌گوید نشست بوخوم موفق شده که شرکت‌های آلمانی را با وضعیت ایران آشنا کند.

دویچه وله فارسی در پایان افزود: به گفته او ایران دروازه‌های خود را به روی شرکت‌های غربی باز می‌کند و بخصوص در عرصه صنایع معادن و زیرساخت‌های اقتصادی امکان توسعه و رشد بیشتری دارد.

برچسب ها