عصر خودرو

جزئیات واگذاری سهام یک شرکت دولتی اعلام شد

عصر بازار- در راستای اجرای ماده ۲۳ قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، سازمان خصوصی سازی اطلاعات سهام و حقوق کنترلی و مدیریتی شرکت گسترش صنعت علوم زیستی – لیدکو(سهام خاص) را منتشر کرد.

جزئیات واگذاری سهام یک شرکت دولتی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، اطلاعات سهام و حقوق کنترلی و مدیریتی شرکت گسترش صنعت علوم زیستی – لیدکو منتشر شد.

    در خلاصه اطلاعات مالی شرکت گسترش صنعت علوم زیستی – لیدکو بر اساس آخرین ترازنامه تلفیقی حسابرسی شده سال منتهی به 29 اسفند 1392، جمع کل دارایی ها 187 میلیارد و 483 میلیون ریال، جمع کل بدهی‌ها 90 میلیارد و 161 میلیون ریال، جمع حقوق صاحبان سهام 97 میلیارد و 322 میلیون ریال، سود(زیان) خالص 38 میلیارد و 880 میلیون ریال، درصد و تعداد سهام واگذار شده 48.53 درصد و 26 میلیون و 448 هزار و 938 سهم و خریدار شرکت سرمایه گذاری آینده نگر شرق و شرکاء اعلام شده است.

    بر اساس این گزارش؛ بلوک سهام شرکت گسترش صنعت علوم زیستی – لیدکو شامل 26 میلیون و 705 هزار سهم روز نهم تیرماه امسال توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس عرضه و فروخته شد.

    این بلوک به وکالت از سوی شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به قیمت پایه هر سهم 8144 ریال و ارزش کل پایه 217 میلیارد و 485 میلیون و 520 هزار ریال به صورت نقد و اقساط در بازار سوم فرابورس عرضه شد که با همین قمیت پایه به فروش رسید.

    همچنین پیش از این واگذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران 49 درصد، سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا 30 درصد و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز 21 درصد از سهام این شرکت را در سبد خود داشتند.

    برچسب ها