عصر خودرو

در آخرین روز تابستان

۴ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد

عصر بازار- در روز پایانی تابستان ۹۴، ۴ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال معامله در بازارهای فرابورس ایران انجام شد.

۴ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶:۰۰

    به‌ گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس ، معاملات روز 31 شهریورماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 350 میلیون سهم به ارزش 4 هزار و 421 میلیارد و 420 میلیون ریال به پایان رسید.

    معامله‌گران بیشترین حجم معاملات امروز خود را به خرید و فروش 4 میلیون و 910 هزار سهم بانک دی و بیشترین ارزش معاملات را به پالایش نفت لاوان به میزان 29 میلیارد و 120 میلیون ریال اختصاص دادند.

    آیفکس در روز پایانی تابستان اوج گرفت و با 9.39 واحد صعود به 681.51 واحد رسید و سهام پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.

    شرکت‌های شمال شرق شاهرود، بیمه سامان و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین افزایش و شرکت‌های مرجان‌کار، فناوری اطلاعات خوارزمی و قند چهارمحال بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن 628 تا 700 هزار ریال دست به دست شد.

    همچنین، پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال‌غرب با نماد "صغرب" در بازار سوم فرابورس ایران پس از 3 روز پایان یافت.

    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 8 میلیون و 880 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه مپنا با داد و ستد 205 هزار و 110 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    برچسب ها