عصر خودرو

مدیر عامل شرکت ایران‌ایر:

امروز، روز تولد دوباره هماست

عصر بازار- مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با بیان این‌که امروز ورود هواپیمای جدید ایرباس تاریخ صنعت هوایی ایران را دگرگون کرده است، اظهار کرد: امروز شرکت هما تولد دوباره خود را به جشن نشسته است.

امروز، روز تولد دوباره هماست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، فرهاد پرورش امروز در مراسم ورود نخستین ایرباس ایران‌ایر به آسمان کشور، تصریح کرد: با ورود این هواپیما فصلی نوین در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور به وجود آمد. آنچه که اتفاق افتاده نتیجه خون شهدایی است که صلابت زبان مذاکره‌کنندگان ایران را در توافق هسته‌ای و مذاکره برای خرید هواپیما به وجود آوردند. این اتفاق جز با حمایت‌های مستقیم رییس جمهوری نمی‌افتاد و امروز ما نتیجه ماه‌ها مذاکره را می‌بینیم.

وی با بیان این‌که هنوز ساختار ایران‌ایر متناسب با سیاست‌های بهره‌وری حداکثری نیست، تاکید کرد: حالا که با ورود هواپیماهای جدید امکان استفاده از سخت‌افزارهای نوین به وجود آمده ما باید ساختار خود را نیز متحول کنیم.

به گفته پرورش آنچه که در حال حاضر در چارچوب همکاری ایران‌ایر و ایرباس به وجود آمده تجلی سیاست همکاری و مشارکت اقتصادی ایران در سطح بین‌المللی است که امیدواریم به دیگر عرصه‌ها نیز برسد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با بیان این‌که پرداخت قسط‌های هواپیماهای جدید نیاز به تطبیق با شرایط استانداردهای روز هوایی جهان دارد، خاطر نشان کرد: ایران‌ایر امروز توانسته تحولی تاریخی را در مسیر خود به وجود بیاورد. ما باید تلاش کنیم با تغییرات داخلی در این زمینه مقدمات لازم را برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود به وجود آوریم.

برچسب ها