عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ایرباس:

ایران‌ایر با اطمینان به مسیر خود ادامه خواهد داد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ایرباس با بیان این‌که ایرباس از توافق جدید خود با ایران بسیار خرسند است، اظهار کرد: ما امیدواریم این همکاری‌ها ادامه پیدا کند و با توجه به شرایط امروز ایران‌ایر با اطمینان به حرکت خود ادامه دهد.

ایران‌ایر با اطمینان به مسیر خود ادامه خواهد داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، برژیه در مراسم ورود نخستین هواپیما به ایران اظهار کرد: پس از سفر سال گذشته دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری ایران به پاریس با مذاکرات بسیار خوبی با ایران‌ایر داشتیم و امروز و در شرایطی که کمتر از یک سال از آن سفر گذشته این قرارداد به مرحله‌ی اجرا رسیده است.

وی با تشکر از تمام مقامات ایرانی و تمام کشورهایی که در شرکت ایرباس شراکت دارند، تاکید کرد: آنچه که امروز اجرای آن نهایی شده نتیجه همکاری و پیگیری‌های همه‌جانبه تمام طرف‌هاست، زیرا در صورتی که آنها حضور نداشتند ما نمی‌توانستیم به توافق امروز جامع عمل بپوشانیم.

مدیرعامل شرکت ایرباس با اشاره به قرارداد سال 1978 ایران‌ایر با ایرباس، اظهار کرد: پس از آن ما برای دورانی طولانی نتوانستیم با ایران همکاری مستقیم داشته باشیم، اما امروز خوشبختانه شرایطی فراهم آمده که می‌توان از آن به یکی از بزرگ‌ترین قراردادها میان ایران و ایرباس یاد کرد.

برژیه در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم ادامه مسیر این همکاری مشترک به زبان فارسی تحویل نخستین هواپیما را به مردم ایران تبریک گفت.

برچسب ها