عصر خودرو

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:‌

اقدام دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی تحسین برانگیز است

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود نخستین هواپیمای جدید از شرکت هواپیماسازی ایرباس تاکید کرد: اقدام دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی قابل تحسین است و ما در این راستا از دولت تشکر می کنیم.

اقدام دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی تحسین برانگیز است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، صدیف بدری ورود نخستین هواپیمای جدید از شرکت هواپیماسازی ایرباس به ایران را اقدام مثبت دولت دانست و گفت : اقدام دولت در نوسازی ناوگان هوایی بسیار خوب و مناسب است .

وی اظهار داشت: در مراسم رونمایی از این هواپیمای جدید که عصر امروز انجام می شود، ‌اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز حضور دارند. ورود این هواپیما به کشورمان ، فرصتی مغتنم پیش روی اقتصاد کشورمان خواهد بود.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته در کنار توجه به حمل و نقل هوایی، نباید از حمل و نقل جاده ای و ریلی هم غفلت کرد، نوسازی حمل و نقل ریلی نیز از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کنیم.
وی گفت: واگن های موجودی که شرکت های خصوصی از آن استفاده می کنند، وضعیت مناسبی ندارد و همچنین نوسازی حمل و نقل جاده ای همچون اتوبوس و کامیون نباید مورد غفلت واقع شود.
نخستین هواپیمای جدید از شرکت هواپیماسازی ایرباس پس از 38 سال عصر امروز پنجشنبه وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد، عصر امروز با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مقام هایی همچون رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور و مدیرعامل ایران ایر و بسیاری از دست اندرکاران صنعت هوانوردی کشور شاهد ورود نخستین هواپیمای 321 ایرباس به کشور خواهیم بود.
شرکت بیمه ایران همچنین نخستین هواپیمای جدید خریداری شده پس از پیروزی انقلاب توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تحت پوشش بیمه قرار داده است.
در مجموع شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران با ایرباس برای خرید 100 فروند هواپیما و با شرکت بوئینگ برای خرید 80 فروند هواپیما قرارداد امضا کرده و قرار است بزودی قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای 70 نفره را با شرکت ATR یکی از شرکت های زیر مجموعه ایرباس امضا کند.
جایگاه صنعت هوانوردی ایران در منطقه با امضای قرارداد خرید بیش از 200 فروند هواپیمای مسافری دور، متوسط و کوتاه برد با بیش از50 هزار صندلی جدید ارتقا می یابد و فرصت های اشتغالزایی مستقیم را برای بیش از 20 هزار نفر در داخل فراهم می کند

برچسب ها