عصر خودرو

معامله نخستین محموله اموال تملیکی در بورس‌کالا کلید خورد

عصر بازار- یش از یک هزار و ۶۰۰ تن ورق فولادی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با قیمت پایه یک هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو عرضه شد که در رقابت خریداران، با نرخ یک هزار و ۵۷۵ تومان به فروش رسید.

معامله نخستین محموله اموال تملیکی در بورس‌کالا کلید خورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، بیش از یک هزار و 600 تن ورق فولادی در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با قیمت پایه یک هزار و 500 تومان در هر کیلو عرضه شد که در رقابت خریداران با یکدیگر، با نرخ یک هزار و 575 تومان به فروش رسید.

همچنین ورق های معامله شده از کره‌جنوبی وارد شده و با تقاضای 4 هزار 800 تنی در بورس کالا روبه رو شد. وزن کلی ورق های پذیرش شده سازمان اموال تملیکی در بورس کالای ایران 34 هزار و 412 تن از کشورهای کره جنوبی، ایتالیا و بلژیک بوده است که به صورت عرضه های متفاوت روی تابلوی بورس کالای ایران خواهند رفت.

کلیه معاملات سازمان اموال تملیکی در چارچوب قانون و همچنین مقررات بورس کالای ایران صورت می گیرد و خرید ها از سوی معامله گران بدون هیچ نقصی صورت می گیرد. همچنین پس از فروش کامل این محصول سازمان اموال تملیکی در بورس کالا، مقدمات عرضه سایر محصولاتی که شرایط فروش در بورس کالای ایران را داشته باشند، فراهم می شود.

بر اساس این گزارش، اوایل دی ماه جاری بود که مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از نهایی شدن عرضه کالاهای متروکه این سازمان در بورس کالا خبر داده بود که امروز نیز نخستین محموله این سازمان معامله شد.

امین دلیری گفته بود، با عرضه محصولات سازمان اموال تملیکی در بورس کالا، معاملات این سازمان برای همگان شفاف تر خواهد شد، ضمن آنکه با عرضه کالاها در بورس دامنه مشتریان وسیع‌تر، شکل فروش کامل‌تر و در نتیجه شفافیت اقتصادی بیشتر می‌شود.

برچسب ها