عصر خودرو

در دومین روز نمایشگاه انرژی کیش صورت گرفت

امضای تفاهمنامه همکاری‌های فنی نفت و گاز پارس و پژوهشگاه صنعت نفت

عصر بازار- تفاهمنامه همکاری‌های مطالعاتی و فنی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت و گاز پارس امضا شد.

امضای تفاهمنامه همکاری‌های فنی نفت و گاز پارس و پژوهشگاه صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، شرکت نفت و گاز پارس به عنوان کارفرمای فازهای در دست توسعه پارس جنوبی تفاهمنامه ای را با پژوهشگاه صنعت نفت امضا کرد که بر اساس آن تمام نیازهای شرکت نفت و گاز پارس در زمینه های فنی برای پیدا شدن راه حل ها، به پژوهشگاه صنعت نفت ارائه می شود.

البته پیش از این نیز مراوداتی میان دو طرف وجود داشت و شرکت نفت و گاز پارس از دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت بهره برده بود که در قالب این تفاهمنامه ادامه همکاری ها شکل منسجمی را به خود می گیرد.

رسول فلاح نژاد سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس بعد از امضای این تفاهمنامه گفت: مطابق این تفاهمنامه شرکت نفت و گاز پارس بر اساس نیازی که در بالادست، میان دست و پایین دست احساس می‌کند درخواست‌های خود را در حجم های مورد نیاز به پژوهشگاه ارایه می کند تا از دانش و ظرفیت های آنها استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این تفاهمنامه بلافاصله بعد از امضای آن است، افزود: قبلا همکاری هایی با پژوهشگاه صنعت نفت داشته ایم و به عنوان بازوی فنی وزارت نفت کارهایی را به آنها ارجاع می دادیم ولی در قالب این تفاهمنامه چهارچوب و قالب روشنی برای کار و ارایه آن تعریف می شود.

فلاح نژاد بعد از این تفاهم شریک تجاری و دانشی شرکت نفت و گاز پارس را پژوهشگاه صنعت نفت دانست و اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که در بالا، میان و پایین دست صنعت نفت با آن دست به گریبان هستیم در مورد حلال ها، کاتالیست ها و فناوری های بهبود و ارتقای محصول و ایجاد ارزش افزوده است که آنها را در قالب بسته هایی به پژوهشگاه ارایه می دهیم.

سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه در مورد مرکاپتان زدایی از میعانات و بهبود محصولات پیش از این نیز از دانش فنی پژوهشگاه استفاده کرده‌ایم، اظهار کرد: در این زمینه ها هر کاری که لازم باشد به پژوهشگاه ارجاع می دهیم و پروژه‌ها بسته به نیاز تعریف می‌شود.

برچسب ها
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امرز ۴۰۲
      • بازار امروز ۴۰۱
      • بازار امروز ۴۰۰
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۸
      • بازار امروز ۳۹۷
      • بازار امروز ۳۹۶
      • بازار امروز ۳۹۵
      • بازار امروز ۳۹۴
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو