عصر خودرو

پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری با همکاری فرابورس ایران برگزار شد

عصر بازار-پنجمین فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی با شعار بستری برای تجاری‌سازی، فرصتی برای سرمایه‌گذاری با همکاری فرابورس ایران برگزار شد.

پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری با همکاری فرابورس ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در این فستیوال که بیش از 70 صنعتگر و سرمایه‌گذار در حوزه صنایع غذایی حضور داشتند از مجموع 120 طرح راه یافته به فستیوال پس از سه مرحله ارزیابی‌های فنی، اقتصادی و بازاری 10 طرح منتخب به ارائه حضوری در مورد طرح و ایده خود پرداختند.

این طرح‌ها و اختراعات پس از طی شدن مراحل لازم در فهرست عرضه‌های بازار دارایی فکری فرابورس ایران قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری نشست‌های لازم میان سرمایه‌گذار و صاحب ایده به فروش خواهند رسید.

در حاشیه برگزاری پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری همچنین سه قرارداد سرمایه‌گذاری در این حوزه بین مخترعان و سرمایه‌گذاران داخلی منعقد شد. این طرح‌ها در چهارمین فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی به همراه چهار طرح دیگر به سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران ارائه شده بودند.

فستیوال‌های بازار دارایی فکری که طی پنج دوره در حوزه‌های عمومی، خدمات شهری، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و نوآوری‌های صنعت مواد غذایی برگزار شده‌اند به منظور ایجاد زمینه تعامل هر چه بیشتر بین صاحبان نوآوری و فناوری با سرمایه‌گذاران و صنعتگران در حوزه‌های تخصصی به طور منظم تا پایان سال و سال آینده برگزار خواهند شد.

برچسب ها