عصر خودرو

افت و خیز قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پلی استایرن معمولی صدرنشین شد

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۵ و ۱۹ دی ماه نشان می دهد که برخی از کالاها روندی افزایشی و برخی دیگر نزولی بوده اند.

پلی استایرن معمولی صدرنشین شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته متعلق به پلی استایرن معمولی نیز نسبت به دو هفته قبل 3.5 درصد افزایش نرخ داشته است، این کالا از 4 هزارو 827 به 5 هزارتومان رسیده است.

همچنین پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و گرید سوپر برایت با 3.3 درصد است، این کالاها به ترتیب 112 و 117 تومان رشد قیمت داشته اند. همچنین پلی استایرن مقاوم 7240 هم 2 درصد نسبت به دو هفته اخیر رشد داشته است، این کالا از رقم 5 هزارو 35 به 5 هزار و 137 تومان رسیده است.

در همین حال پلی اتیلن سبک خطی هم 1.3 درصد نسبت به دو هفته اخیر رشد قیمت داشته است، این کالا 56 تومان نسبت به دو هفته قبل گران شده است.

پلی اتیلن های سنگین فیلم و پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی هم با افزایش نسبت به دو هفته اخیر روبه رو شده اند، به طوری که پلی اتیلن سنگین فیلم 0.1 درصد، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی هم به ترتیب 0.4 و 0.2 درصد رشد قیمت داشته اند.

در همین حال پلی اتیلن سنگین دورانی بیشترین کاهش قیمت را نسبت به دو هفته قبل داشته است، این کالا با 1.4 درصد فت از رقم 4 هزار و 165 تومان به 4 هزار و 105 تومان رسیده است.

همچنین پلی اتیلن سنگین تزریقی هم 1.4 درصد نسبت به دو هفته اخیر افت داشته است، پی وی سی ها هم با افتی معادل 1.1 درصد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، به این ترتیب از 39 تا 43 تومان نسبت به قبل ارزان شدند.

پلی اتیلن های سنگین بادی و اکستروژن هم روندی نزولی داشتند. از سوی دیگر در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری دلار با نرخ 3 هزار و 889 تومان لحاظ شده بود.

برچسب ها