عصر خودرو

مدیر روابط عمومی فرابورس ایران:

نمایشگاه بورس مشهد سبب ترویج ظرفیت‌های بازار سرمایه می‌شود‌

عصر بازار- مدیر روابط عمومی فرابورس ایران گفت:‌ اگر بخواهیم نقش‌آفرینی بازار سرمایه را در اقتصاد کشور هدفمندتر کنیم نیازمند فرهنگ‌سازی و ترویج ظرفیت‌های بازار سرمایه هستیم.

نمایشگاه بورس مشهد سبب ترویج ظرفیت‌های بازار سرمایه می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم ، مبینا بنی‌اسدی با بیان اینکه امروزه در اغلب کشورها نمایشگاه‌ها اهدافی از قبیل رونق مبادلات و تسهیل ارتباطات تجاری را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: از آنجا که حضور در نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند فضای ارتباط رو در رو و دو سویه با مخاطبان هدف را ایجاد کند، حضور در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد را می‌توان به عنوان یکی از راه‌های معرفی خدمات فرابورس و بازار سرمایه به صنایع مختلف در نظر گرفت که باید از موقعیت‌های فراهم شده در این باره به‌خوبی بهره برد.

مدیر روابط عمومی فرابورس ایران افزود: حضور در این چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر معرفی دستاوردها، ابزارها و خدمات؛ به فرابورس کمک خواهد کرد تا شرکت‌هایی که پتانسیل حضور در بازار سرمایه را دارند، مورد شناسایی قرار داده و اطلاعات لازم به این شرکت‌ها ارائه شود تا بنگاه‌های اقتصادی هرچه بیشتر برای حضور در بازار رسمی مبادلات اوراق بهادار تشویق و ترغیب شوند.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور کلی حضور در نمایشگاه‌های تخصصی راهکاری برای ترویج خدمات مرتبط با بازار سرمایه است و هرچه بتوانیم در نمایشگاه‌های بیشتری با محوریت بازار سرمایه حضور پیدا کنیم، موقعیت‌های بیشتری نیز برای معرفی موقعیت‌های متنوع تأمین مالی از طریق این بازار را به دست می‌آوریم.

اسدی تصریح کرد: در واقع اگر بخواهیم نقش آفرینی بازار سرمایه را در اقتصاد کشور هدفمندتر کنیم نیازمند فرهنگ‌سازی، آگاهی بخشی و ترویج ظرفیت‌های بازار سرمایه هستیم که این مهم به کمک حضور در نمایشگاه‌های تخصصی از جمله نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد امکان‌پذیر خواهد بود تا به این هدف بیش از پیش دست یابیم.

مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در پاسخ به پرسشی پیرامون چگونگی حضور فرابورس ایران در این نمایشگاه چگونه اظهار داشت: در غرفه فرابورس ایران اطلاعات کاملی درباره محور فعالیت‌ها و خدمات این رکن بازار سرمایه به بازدیدکنندگان اعم از داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

همچنین پخش موشن‌های آموزشی، ارائه بروشور و کاتالوگ‌هایی که حاوی اطلاعات کاملی از ابزارها و بازارهای فرابورس است از دیگر برنامه‌های ما در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد به شمار می‌رود.ژ

گفتنی است، نخستین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از 29 دی تا 2 بهمن‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

برچسب ها