عصر خودرو

حجم ذخایر نفت شناور روی آب ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ +جدول

عصر بازار- در حالی که از ابتدای سال جدید میلادی حجم ذخایر نفت شناور روی آب ایران حدود ۲۲ میلیون بود امروز به ۲۳.۶ میلیون بشکه رسیده است. با این تفاوت که تعداد تانکرهایی که نفت در آن ذخیره می‌شد ۲ عدد کاهش یافته است.

حجم ذخایر نفت شناور روی آب ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ +جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، آمار ردیابی تانکرها نشان می‌دهد که ایران روز اول سال میلادی را با 22 میلیون و 13 هزار و 431 بشکه ذخیره‌سازی روی آب آغاز کرد. این میزان نفت در 36 تانکر ذخیره شد که حدوداً 58 درصد حجم کل ذخایر تانکرهای روی آب را تشکیل می‌دهد.

در ادامه، روز گذشته حجم ذخایر نفت روی آب ایران به بیشترین میزان طی هفته گذشته و 25 میلیون و 511 هزار و 557 بشکه افزایش یافت که حدود 63.86 درصد حجم ذخایر تانکرهای روی آب را شامل می‌شد.

امروز 8 ژانویه حجم ذخایر شناور روی آب ایران به رقم 23 میلیون و 628 هزار و 736 بشکه رسیده که نسبت به روز گذشته حدوداً یک درصد کاهش یافته است.

گزارش ارزیابی تانکرها نشان می‌دهد که تعداد تانکرهای روی آب که نفت‌ در آن ذخیره می‌شود از ابتدای سال میلادی که 36 تانکر بود امروز به 34 تانکر کاهش یافته است. البته این کاهش تدریجی بوده به طوریکه روز اول ژانویه در 26 تانکر و طی 7 روز گذشته در 35 تانکر و امروز در 34 تانکر نفت ذخیره شده است.

بر اساس این گزارش، طی روزهای گذشته تقریباً حجم ذخایر شناور نفت ایران روی آب نوسان اندکی داشته  و در محدوده 22 میلیون تا 25.5 میلیون در نوسان بوده است.

برچسب ها