عصر خودرو

افزایش سهم ایران در اقتصاد جهانی با بهره مندی از منابع طبیعی

اقتصاد کشور در شرائط جدید با رویکرد اقتصادمقاومتی بازسازی می شود

عصر بازار- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس با کمک به دولت در تدوین سیاستهای پولی و مالی و فراهم کردن شرائط لازم در بودجه کل کشور در سالهای اخیر نقش مهمی در مهار تورم و خارج کردن کشور از رکود ناشی از تحریمها داشته است.

اقتصاد کشور در شرائط جدید با رویکرد اقتصادمقاومتی بازسازی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از شانا، عاصیم حسین معاون اداره خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول که به همراه تنی چند از کارشناسان این صندوق به ایران سفر کرده است، عصر دیروز (دوشنبه ٣۰ شهریورماه) با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

    تاجگردون در این دیدار با برشمردن اقدامات مجلس بویژه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در کمک به دولت برای مهار تورم و کاهش اثرات مخرب تحریمهای ناعادلانه بین المللی بر اقتصاد ایران گفت: مجلس با کمک به دولت در تدوین سیاستهای پولی و مالی و فراهم کردن شرائط لازم در بودجه کل کشور در سالهای اخیر نقش مهمی در مهار تورم و خارج کردن کشور از رکود ناشی از تحریمها داشته است.

    وی افزود : رژیم تحریمها باوجود ظالمانه بودن آن، برای ایران شرائطی ایجاد کرد تا در اوضاع جدید با رویکرد اقتصاد مقاومتی به بازسازی اقتصاد کشور بپردازد.

    به گزارش خانه ملت، عاصیم حسین معاون اداره خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول نیز در این دیدار گفت: ایران به عنوان کشوری بهره مند از منابع غنی و ثروتهای خدادادی دارای توانمندیهای فراوانی در عرصه اقتصادی است که می تواند با استفاده بهینه از آنها سهم فراوانی در اقتصاد جهانی داشته باشد.

    برچسب ها