عصر خودرو

توقف دو ساعته در معاملات مشتقه مسکو:

دردسرهای سیستم معاملاتی روسیه

عصر بازار- سیستم معاملات بورس مسکو در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه به دلیل آنچه مقامات این بورس ریبوت کردن سیستم اعلام کردند، متوقف و در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه مجددا از سر گرفته شد.

دردسرهای سیستم معاملاتی روسیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از  بازار سرمایه(سنا)، بورس مسکو پس از توقف 2 ساعته، معاملات ابزار مشتقه را در ساعت 12:40 آغاز کرد.

    بر اساس این گزارش، این چهارمین مرتبه است که سیستم معاملات بورس مسکو در ماه جاری متوقف می شود.

    بر اساس بیانیه منتشر شده در بورس مسکو در این خصوص آمده است: به دلیل حذف برخی برنامه های کاربردی در سیستم معاملات ابزار مشتقه، این بازار تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.

    پس از گذشت چند دقیقه، بورس مسکو مجددا پیغامی منتشر کرد مبنی بر این که: معاملات ابزارهای مشتقه در ساعت 10:25 دقیقه به دلیل ریبونت کردن دیتا سنتر سیستم معاملات متوقف شده است و ساعت آغاز معاملات به مراتب اعلام خواهد شد.

    این در حالی است که، دیگر بخش های این بازار به فعالیت خود ادامه دادند و شاخص RTS این بورس که شاخصی بر پایه دلار است با کاهش 0.5 درصدی مواجه شد و شاخص MICEX که شاخصی بر پایه روبل روسیه است با افت 0.2 درصدی به معامله ادامه داد.

    در این بین، این بازار در هفته گذشته نیز به دلایل نامعلومی با توقف در معاملات خود همراه شد و پس از یک ساعت دوباره داده های خود را بازیابی کرد.

    مشکل اخیر در سیستم معاملاتی این بازار، در واقع چهارمین مورد اختلال در سیستم معاملاتی در ماه جاری بوده است.

    برچسب ها