عصر خودرو

داد و ستد ۱۵ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در فرابورس

عصر بازار- امروز در بازارهای فرابورس ایران ۹۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۱۵ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

داد و ستد ۱۵ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معامله‌گران فرابورس در روز 30 شهریورماه، 95 میلیون و 450 هزار ورقه بهادار به ارزش 15 هزار و 928 میلیارد و 960 میلیون ریال را خرید و فروش کردند و آیفکس هم با کاهش 10 واحدی  نسبت به روز گذشته روی عدد 672.12 ایستاد.

    در حالی که امروز قند چهارمحال با خرید و فروش 7 میلیون و 560 هزار سهم بیشترین حجم و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با معمالاتی به ارزش 36 میلیارد و 290 میلیون ریال، بیشترین ارزش معاملات را در اختیار گرفت، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین ، قند شیروان و افرانت بییترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب پالایش نفت لاوان، تدبیرگران فارس و خوزستان و آ س پ شد.

    در روز جاری، بلوک 99.5 درصدی سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در بازار سوم فرابورس ایران فروخته شد.

    همچنین، نماد شرکت‌های لیا، ذوب آهن اصفهان، قندشیروان، بانک دی، پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 4 میلیون و 800 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 43 هزار و 390  ورقه اجاره ماهانه رایتل در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ضمن کاهش در محدوده 620 تا 697 هزار ریال خرید و فروش شد.

    برچسب ها