عصر خودرو

در مجامع دیروز چه گذشت؟

عصر بازار: «تکشا»، «سایپا شیشه»، «ثغرب» و «سیمان لارستان» مجامع عادی سالانه و فوق‌العاده برگزار کردند.

در مجامع دیروز چه گذشت؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزار ش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی550 ریال سود نقدی در مجمع تصویب کرد.

    مجمع این شرکت به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفند 93 روز گذشته برگزار شد و براساس گزارش هیات مدیره سود هر سهم این شرکت در سال مالی مزبور 646 ریال محقق شد.

    براین اساس سهامداران به تقسیم سود 550 ریالی رای مثبت دادند.

    در ادامه این مجمع، سهامداران شرکت در خصوص افزایش سرمایه نیز به مجمع فوق‌العاده رفتند که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 3 میلیارد تومان به مبلغ 11 میلیارد تومان به تصویب رسید.

    سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب دیگر شرکتی است که دیروز به مجمع رفت.مجمع فوق‌‌العاده این شرکت با دستور افزایش سرمایه 200 درصدی برگزار شد.

    براساس تصمیمات مجمع 100 درصد از افزایش سرمایه این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته به تصویب قطعی رسید اما افزایش سرمایه 300 میلیارد ریالی دیگر معادل 100 درصد در اختیار هیات مدیره قرار گرفت.

    در همین حال سیمان لارستان که دیروز مجمع سالانه خود را برگزار کرد در حالی به تقسیم سود پنج ریالی رای مثبت داد که سود محقق شده این شرکت در سال مالی 93 معادل 40 ریال بود.

    براین اساس سهامداران در مجمع سیمان لارستان پنج ریال سود دریافت کردند.این در حالی است که مجمع سایپا شیشه به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفند 93 در حالی برگزار شد که این شرکت به ازای هر سهم 356 ریال زیان محقق کرده بود.

    براین اساس سایپا شیشه سودی میان سهامداران خود تقسیم نکرد.

    برچسب ها