عصر خودرو

همکاری و تبادل فنی پژوهشگاه نفت و شرکت نالکو

عصر بازار- در راستای همکاری مشترک پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت نفت و گاز پارس جنوبی در زمینه ارزیابی بازدارنده‌های تجاری LDHI مصرفی در خطوط دریایی منطقه پارس جنوبی، نمونه‌ای از طرف پارس لیان نماینده رسمی نالکو در ایران نیز به پژوهشگاه ارسال شده است.

همکاری و تبادل فنی پژوهشگاه نفت و شرکت نالکو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از واحد خبر پژوهشگاه صنعت نفت،‌ آذر ماه سال جاری نمایندگان بخش تحقیق و توسعه شرکت نالکو در ایران در پژوهشگاه صنعت نفت حضور یافتند و در جلسه هم‌اندیشی برای همکاری در تبادل فنی روش‌های ارزیابی بازدارنده‌های تجاری LDHI با کارشناسان این پژوهشگاه،‌ روش‌های مختلف ارزیابی بازدارنده هیدارت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در راستای همکاری مشترک پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت نفت و گاز پارس جنوبی در زمینه ارزیابی بازدارنده‌های تجاری LDHI مصرفی در خطوط دریایی منطقه پارس جنوبی، نمونه‌ای از طرف پارس لیان نماینده رسمی نالکو در ایران نیز به پژوهشگاه ارسال شده است.

شایان ذکر است آلفرد هیس نماینده این شرکت، با توجه به سابقه حضور در شرکت توتال، به عنوان طراح تست توتال در تدوین دستور العمل روش آزمایشگاهی که هم‌اکنون در پژوهشگاه صنعت نفت در توافق با شرکت نفت و گاز پارس جنوبی برای ارزیابی بازدارنده‌های تجاری LDHI دنبال می‌شود، فعالیت می‌کند.

در انتهای این هم‌اندیشی نماینده شرکت نالکو با ابراز رضایت از جلسه برگزار شده و آشنایی با توانمندی پژوهشگاه به عنوان آزمایشگاه مرجع در زمینه ارزیابی بازدارنده‌های تجاری LDHI در شرایط واقعی خطوط انتقال، ابراز امیدواری کرد که در آینده بستر همکاری علمی در این زمینه با پژوهشگاه صنعت نفت فراهم شود.

گفتنی است شرکت Nalco champion به عنوان یکی از تامین کنندگان مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع بالا و پایین دستی نفت و گاز سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی بازدارنده‌های سینتیکی تشکیل هیدرات (LDHI) را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها