عصر خودرو

معاون اقتصادی وزیر کار اعلام کرد:

سهم ۴ صندوق بازنشستگی از تولیدات پتروشیمی

عصر بازار- معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۰ درصد از تولیدات ۲۵ مجتمع پتروشیمی به بنگاه های وابسته به ۴ صندوق بازنشستگی این وزارتخانه تعلق دارد.

سهم ۴ صندوق بازنشستگی از تولیدات پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، حجت میرزایی شامگاه شنبه در همایش ملی چشم انداز صنعت پتروشیمی در ایران گفت: حدود 30 از تولیدات 46 میلیون تنی صنعت پتروشیمی در بیش از 25 مجمتع پتروشیمی کشور که در شمال، جنوب، غرب و مرکز ایران استقرار یافته‌اند، به بنگاه های وابسته به 4 صندوق بازنشستگی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق دارد.

وی افزود: همچنین در 5 طرح بزرگ سرمایه گذاری که در استان‌های فارس و ایلام آغاز شده است، صندوق های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سهامداران اصلی هستند.

میرزایی ادامه داد: مهمترین مزیت این خانواده پهناور سرمایه انسانی و مدیران مجرب و متعهدی هستند که در کنار کارآمدی بالا از انگیزه بالایی برای توسعه و بهره گیری از ظرفیت های داخلی و خارجی برخوردارند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: اهمیت صنعت پتروشیمی قطعا در آینده خیلی بیشتر از گذشته خواهد بود ضمن اینکه بار اصلی رشد اقتصادی کشور در سال های پیش رو بر عهده صنعت پتروشیمی خواهد بود.

میرزایی، نقش اصلی در صادرات غیر نفتی، ایجاد زمینه برای توسعه صنایع پایین دستی، توسعه فرصت های شغلی و تامین ارز برای اقتصاد ملی را از مزیت‌های این صنعت عنوان کرد.

برچسب ها