عصر خودرو

مقدم از معاونت پژوهش نفت رفت

عصر بازار- وزیر نفت با صدور نامه‎ای ضمن موافقت با بازنشستگی خودخواسته محمدرضا مقدم، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری از زحمات او قدردانی کرد.

مقدم از معاونت پژوهش نفت رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، هفته گذشته وزیر نفت با صدور نامه‎ای ضمن موافقت با بازنشستگی خودخواسته محمدرضا مقدم، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری از زحمات او قدردانی کرد.

در متن نامه بیژن زنگنه خطاب به دکتر محمدرضا مقدم آمده است:

«اکنون که به اصرار خودتان، به افتخار بازنشستگی نائل می‎شوید، جا دارد که از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در طول سالیان درازِ خدمت در صنعت نفت، بویژه در مدت عهده‎داری مسئولیت معاونت مهندسی، پژوهشی و فناوری و پیگیری‎های جنابعالی برای به سامان رساندن قراردادهای پژوهشی مربوط به بخش‎های بالادستی و پایین دستی نفت و نیز ساخت داخل ١۰ خانواده کالاهای اصلی مورد نیاز صنعت نفت، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

قطعا در آینده نیز کماکان، صنعت نفت از مشورت‎ها و راهنمایی‎های جنابعالی بویژه در حوزه‎های راهبردی برخوردار خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، دکتر محمدرضا مقدم متولد سال ١٣٣١ شهر تهران دارای مدارک تحصیلی کارشناسی شیمی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی انرژی و دکترای اقتصاد انرژی از دانشگاه تیلبرگ هلند است.

این گزارش اضافه می کند ظاهرا وزیر نفت قصد دارد حبیب الله بیطرف وزیر اسبق نیرو و یکی از اعضای باشگاه نفت و نیرو را جایگزین محمدرضا مقدم در این معاونت کند.

حبیب الله بیطرف دارای فوق لیسانس راه و ساختمان و لیسانس راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران است.

بیطرف وزیر اسبق نیرو همچنین سابقه همکاری در استانداری یزد معاون آموزشی وزارت نیرو، رئیس هیئت مدیره سازمان سازندگی و آموزش، مجری طرح‌های ملی کارون، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، مشاور ارشد پژوهشگاه نیرو، عضو هیئت علمی پژوهشی پژوهشگاه نیرو، عضو هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان تهران و رئیس سازمان سازمان نظام مهندسی استان تهران را در کارنامه فعالیت خود دارد.

برچسب ها