عصر خودرو

یک قطعه ساز با فروش خوب زیرمجموعه اش تعدیل مثبت داد

عصر بازار- شرکت ایرکا پارت پویا از شرکت های وابسته به ایرکا پارت صنعت در دی ماه امسال موفق به فروش قطعات یدکی که پیش بینی می شد طی ۳ سال بفروشد، شده است در این راستا حدود ۱۸ درصد تعدیل مثبت در بودجه خکار اعلام کرده است.

یک قطعه ساز با فروش خوب زیرمجموعه اش تعدیل مثبت داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  این شرکت وابسته موفق شده است بخش بزرگی از استوک قطعات یدکی خریداری شده از فرانسه را که پیش بینی می‌شد ظرف سه سال بفروش برساند، در ابتدای دیماه سالجاری با عقد قرارداد بفروشد که طبق برآوردهای صورت گرفته مبلغ 2/28 میلیارد ریال سود ناخالص از این محل عاید شرکت ایرکا پارت پویا شده است.

    براساس این گزارش،  در بودجه ی تلفیقی گروه مطابق تجربه و روال عادی زمان بندی تحقق فروش قطعات یدکی در بازار،تنها مبلغ 12 میلیارد ریال سود ناخالص از بابت فروش بخشی از کالاهای موضوع قرارداد مذکور برای کل سال 1395 پیش بینی شده بود که با توجه به توضیحات فوق مبلغ سود ناخالص شرکت ایرکاپارت پویا به میزان 2/16 میلیارد ریال برای سال مالی منتهی به 30/12/95 افزایش خواهد یافت.

    گفتنی است  این مبلغ افزایش سود با توجه به درصد سهام شرکت ایرکاپارت صنعت در ایرکاپارت پویا معادل 96/99 درصد و تقسیم کامل سود در شرکت اخیر، منجر به افزایش EPS شرکت اصلی ایرکاپارت صنعت به مبلغ حدود 27 ریال خواهد شد.

    برچسب ها