عصر خودرو

حضور۲۰ شرکت سرمایه گذاری خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران

عصر بازار- مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران ازحضور۲۰ شرکت سرمایه گذاری گردشگری خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران که در مازندران برگزار می شود ، خبرداد و گفت که این همایش ۲ روزه ۳۰ دی ماه برگزار می شود .

حضور۲۰ شرکت سرمایه گذاری خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به  نقل از ایرنا، دلاور بزرگ نیا افزود : شرکت های سرمایه گذاری گردشگری از انگلیس ،اسپانیا،آلمان، فرانسه، دانمارک ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حضور در این همایش بین المللی به مازندران می آیند .

وی ادامه داد : بحث و تبادل نظر درباره چالش های موجود در صنعت گردشگری،معرفی جاذبه‌های گردشگری و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آنها، ارائه راهکارهای نوین برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی و کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری همایش بین المللی گردشگری ایران است .
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از حضور پژوهشگران و اساتید برجسته حوزه گردشگری جهان در همایش بین المللی گردشگری ایران خبرداد و گفت : پروفسور جعفر جعفری استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا،دکتر ماریون جاپ از دانشگاه گوئلف کانادا، دکتر متین کوزاک از دانشگاه ازمیر ترکیه، دکتر ترور اچ بی سفیلد از دانشگاه هنگ کنگ چین و دکتر نوئل اسکات از دانشگاه گریفیث، استرالیا سخنرانان این همایش خواهند بود .
وی از برگزاری نشست و کارگاه های تخصصی آسیب‌شناسی برنامه‌های توسعه گردشگری و تعیین سیاست‌ گذاری‌های متناسب با آن، توسعه گردشگری با حفظ منابع زیست‌محیطی و چشم‌انداز اقتصادی توسعه گردشگری را به عنوان بخشی دیگر از برنامه های این همایش اعلام کرد .
بزرگ نیا ، گردشگری ، سیاستگذاری و برنامه ریزی ، توسعه و مدیریت گردشگری ، گردشگری شهری ، گردشگری روستایی ، اکوتوریسم ، اقتصاد گردشگری ، گردشگری سلامت ، گردشگری ورزشی ، میراث ، معماری و هنر را از محورهای همایش بین المللی گردشگری ایران برشمرد .
همایش بین المللی گردشگری ایران توسط شرکت توسعه گردشگری مازندران با همکاری حدود 50 نهاد ، سازمان های دولتی و دانشگاه های کشور برگزار می شود .
یکی از 2 شهرستان محمود آباد و ساری گزینه میزبانی این همایش هستند .

برچسب ها