عصر خودرو

مدیر عامل «گازپروم» روسیه:

به تعهدی که به اوپک دادیم، پایبندیم

عصر بازار- مدیر عامل شرکت «گازپروم نفت» روسیه گفت: تولید خود را در سال آینده میلادی کمتر از رقمی که قبل از توافق اوپک هدف‌گذاری کرده بودیم، افزایش خواهیم داد چرا که به توافق اوپک پایبندیم.

به تعهدی که به اوپک دادیم، پایبندیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «الکساندر دایاکوف» مدیر عامل شرکت نفت «گازپروم» روسیه گفت:" برنامه ریزی کرده ایم تا تولید نفت خود را در سال آینده میلادی 4.5 تا 5 درصد افزایش دهیم یعنی کمتر از آنچه روسیه قبل از پیوستن به توافقنامه کاهش تولید جهانی نفت از سوی اوپک قصد داشت. "

در همین حال مدیر عامل «گازپروم نفت» تصریح کرد، مطمئنا ما قبل از توافق اوپک برای افزایش قابل توجه تولید خود برنامه ریزی کرده بودیم و این تصمیم به بعداز پیوستن روسیه به این توافقنامه نمی شود.

«دایاکوف» خاطر نشان کرد، پیش بینی می شود تولید «گازپروم نفت» در سال 2016 میلادی 85.8 میلیون تن هیدروکربن باشد که سود خالص این شرکت در سال جاری میلادی با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد.

وی در ادامه گفت:" افزایش سود خالص بیشتر موجب تخصیص بیشتر پرداختی ها به سهام داران گازپروم می شود. "

مدیر عامل این شرکت نفتی بزرگ روسیه اعلام کرد، انتظار داریم که سود این شرکت با روند افزایشی به کار خود در سال های پیش رو ادامه دهد که در این صورت پرداخت سود سهام هم با روند صعودی روبرو می شود. 

«الکساندر دایاکوف» در پایان گفت:" انتظار می رود تولید ما در میدان «بدرا» عراق در سال 2018 میلادی به 150 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند ضمن اینکه بودجه گازپروم برای سال 2017 میلادی بر اساس میانگین قیمت نفت 48 دلار در هر بشکه بسته شده است.

برچسب ها