عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران خبر داد :

ثبت ۱۰۰ درخواست پذیرش در بازار SME

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران در مراسم رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و گشایش بازار شرکت های کوچک و متوسط گفت: ۶ شرکت در بازار SME پذیرش شده اند و ۵ صندوق سرمایه گذاری جسورانه از سازمان بورس مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

ثبت ۱۰۰ درخواست پذیرش در بازار SME
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، امیر هامونی در مراسم گشایش بازار شرکت های کوچک و متوسط و صندوق های جسورانه بیان کرد: 10 شرکت برای پذیرش در بازار شرکت های کوچک و متوسط بررسی شده اند و از این تعداد 6 شرکت پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: 100 شرکت هم درخواست برای پذیرش در بازار SMEها دارند. همچنین 7 صندوق جسورانه بررسی شده اند که تا کنون 2 صندوق پذیره نویسی و یک شرکت عرضه اولیه شده است. صندوق رویش با 50 میلیارد تومان و صندوق آرمان آتی با 10 میلیارد تومان تا کنون پذیره نویسی شده اند. علاوه بر این شرکت پترو صنعت گامرون به میزان 180 میلیارد تومان در بازار کوچک و متوسط ها کشف قیمت شده است. مجموع ارزش گذاری این شرکت ها و صندوق ها به 240 میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی صندوق توسعه فناوری آرمانی متعلق به تامین سرمایه آرمان، صندوق آرا پارس متعلق به کارگزاری کاردان، صندوق پارتیان و صندوق شناسا دیگر متقاضیان صندوق های جسورانه برای پذیره نویسی هستند که به زودی انجام می شود.

هامونی همچنین آذر باتری ارومیه و نصیر کیان را به عنوان متقاضی حضور در بازار شرکت های کوچک و متوسط معرفی کرد.

مدیرعامل فرابورس ایران در مراسم رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و گشایش بازار شرکت های کوچک و متوسط گفت: 6 شرکت در بازار SME پذیرش شده اند و 5 صندوق سرمایه گذاری جسورانه از سازمان بورس مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

برچسب ها