عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد؛

جزییات سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی در بندر امام

عصر بازار- یک مقام مسئول از انعقاد ۱۸ قرارداد و تفاهم نامه سرمایه گذاری در بنادر خوزستان طی سال ۹۵ خبر داد.

جزییات سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی در بندر امام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بندر امام، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: احداث پایانه‌های شماره یک و دو غلات به ارزش 1800 میلیارد ریال، توسعه و تجهیز پایانه کانتینری به ارزش 1200 میلیارد ریال از جمله این تفاهم نامه ها بودند.

سعدالله عبداللهی ادامه داد: با انجام تشریفات قانونی، زمینه احداث پایانه‌های اختصاصی غلات، کانتینر و توسعه تجهیزات برای این بندر بزرگ تجاری  فراهم می شود و موجب افزایش رضایت مشتریان و تسهیل ترافیک کالاهای ورودی خواهد شد.

وی با اشاره به امضای قرارداد سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از کارخانه نورد فولاد به ارزش 1200 میلیارد، تصریح کرد: با تکمیل و راه اندازی این کارخانه به ظرفیت 300 هزارتن، زمینه  ایجاد اشتغال برای 150 نفر به طور مستقیم و 1000 نفر به طور غیرمستقیم فراهم می‌شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، احداث کارخانه تولید و بسته بندی سویا به ارزش 100 میلیارد ریال را از جمله قراردادهای مهم سرمایه گذاری در این مجتمع بزرگ بندری برشمرد.

وی در ادامه احداث سایت‌های عملیاتی و انبارهای مکانیزه غلات، کارگاه تولید بتن و فرآورده‌های بتنی را از دیگر قراردادهای سرمایه گذاری برشمرد که با بهره برداری از آنها زمینه رونق فعالیت های تجاری و تسریع در پروژه های عمرانی و تأمین نیازهای ساختمانی آنها فراهم می شود.

برچسب ها