عصر خودرو

مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد

سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیاردی در خوزستان

عصر بازار- مدیرعامل بنیاد برکت گفت:‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در جهت اجرای تفاهم‌نامه‌ خود با استانداری خوزستان با حجم سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان، برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی استان برنامه‌های متعددی دارد.

سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیاردی در خوزستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، عارف نوروزی در حاشیه‌ی بازدید از فعالیت‌های شرکت نفت و گاز پرشیا، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در میدان نفتی یاران شمالی، اظهار کرد: طرح توسعه‌ی میدان نفتی یاران شمالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 585 میلیون دلار، به نتیجه رسیده و پس از اجرای آن، روزانه 30 هزار بشکه نفت خام تولید و به وزارت نفت تحویل داده می‌شود.

وی افزود: فعالیت کنونی این پروژه یکی از اقدامات بسیار ارزنده در نقطه‌ی صفر مرزی است و ظرفیت اشتغال بالایی را برای جوانان این منطقه ایجاد کرده است.

نوروزی ادامه داد: امروز این مجموعه‌ی فعال، تأثیر بسزایی در افزایش فعالیت‌های تولیدی در این استان داشته و تمامی امکانات و تجهیزات و ماشین‌آلات مستقر در این میدان نفتی، بومی است.

مدیرعامل بنیاد برکت، تصریح کرد:  در شرایط کنونی نیاز است که با تکیه بر توانمندی‌ها و داشته‌های داخلی، ساختار اقتصاد مقاومتی را شکل داده و اقتصاد ایران را نسبت به مخاطرات و تهاجمات دشمن بیمه کنیم.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برنامه‌های متنوعی را در رابطه با مباحث مربوط به نفت و انعقاد قراردادهای جدید در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در جهت اجرای تفاهم‌نامه‌ی خود با استانداری خوزستان با حجم سرمایه‌گذاری 21 هزار میلیارد تومان، تلاش مضاعفی را آغاز کرده و برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در این استان برنامه‌های متعددی دارد. وی ادامه داد: هم‌چنین رفع مشکلات باقی‌مانده ناشی از جنگ در خوزستان یکی دیگر از برنامه‌های مجموعه‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در ماه‌های آینده است.

برچسب ها